torsdag 19. april 2012

Vår på Moldura

Suverent på Moldura i ettermiddag

Eg gjekk meg ein kjempeflott tur på Moldura igjen i ettermiddag. Sola steikte i bakkane. Og trass i litt vind, var det slett ikkje så ille kaldt som det har vore i det siste. No kan ein vel endeleg begynne å snakke om vår i fjellet òg. 

Frå nordsida ligg det no berre snø frå Langedalen og opp. Trugane var i grunn greie å ha då snøen delvis blotna opp her i frå og opp. Elles låg det eit dislag ute i havet og småskyer hist og pist. Det hadde forresten vore opp folk frå Holmedalssida òg i dag. 

Elles er det vel i grunn ikkje så mykje å rapportere heim om. Jau, forresten, Ansgar Bjarne stod klar med riva då eg kom ned igjen. Hagearbeid høyrer vel våren til òg. Heime overlet eg for det meste slikt til fruen. Rive har eg i grunnen ikkje så mykje bruk for der eg fær...:-)

Foto Moldura 190412

Ingen kommentarer: