onsdag 20. mai 2009

Poeng i heimen

I enden av regnboga skal det finnast gull seier segnet. Regnbogen var iallefall fin ut for huset i går kveld. Ingen fjelltur i dag. Eg sende fruen i staden. Som så gjekk rett i dusjen og på klubb etterpå. Ja, ja hvis nokon trur eg kan skalte og valte som eg vil her på heimebane, så er det ikkje HEILT rett. Men no har eg iallefall lagt inn ein god søknad til morgondagen. Himmelfartsdag bør jo kombinerast med fjell. Ligg vel litt i ordet. Meldingane er vel ikkje dei beste. Men eit kvart blir det nok til... Må jo få ut litt energi...:-) Men hadde eg ikkje vore heime i kveld, hadde eg heller ikkje fått med meg heit elskov i lerka nedom huset. For i 18 år har her vore ringduer i nokre graner. Og på lyse kvelden i kveld, utan blygsel, fekk eg oppleve saftige scener. Med fuglekikkerten min var det ikkje måte på kor nær eg kom transen til paret. Følte meg nesten som ein kikkar. Ikkje det at eg trur dei hadde brydd seg noko om dei visste om meg. I elskovens time sigrar sjeldan andre tankar enn rusen... Og etter kveldens ringside oppleving, skulle det vel ikkje vere måte på kor mange ringduer som sit i trea her på ettersommaren...:-) No blir det nok endå meir fugl rundt omkring her etterkvart. For det er liv i 3 av 4 fuglekassar rundt huset òg. I tillegg til det lokale skjoreparet som eg fòrar med matrestar. For i år var eg heldig og fekk igjen spettmeisa mi. Den forsvann etter at eg måtte flytte kassa i mønet då vi skar ut for nytt glas. Og endeleg dukka det opp igjen ein svart-kvit flugesnappar i buret mot vest. I det tredje er det eit lokalt kjøttmeispar som har kvitta seg med alle konkurentar. Etter vintermatinga her på Yndestad (3 sekker a 25 kg solsikkefrø) så er dei lokale kjøttmeisene både mange og overvektige...:-) Ja, det er vår. Det gror og livnar i lunder. Det er ei flott tid. Og eit herleg liv...

Ingen kommentarer: