lørdag 7. mars 2009

Stongfjorden frå sør og nord

Staveneset og Høgeheia frå Hjartåsen i dag (litt rennefòk og teke med zoom).. Eg stod tidlegare på dag og såg motsett...:-) Eg vakna tidleg og stod opp 5.30. Herleg ro i huset om morgonen når dei andre søv. God frukost. Dagsnytt og vèr klokka 6. Litt surfing og ein kikk i dagens Firda... Eg var på nippet til å ta avgarde på Eitrenipa. Men var veldig usikker på snøforholda der oppe. Tung sigesnø ved vatna? Held isen endå? Eg slapp egentleg å lure så lenge. For då eg henta Firda i 6.30 tida, var vinden begynt å dundre skikkeleg inn i fjellet her oppe. Den første snøbyga jaga òg over fjellet nord på Atløyna og Heggøyna... Nei, svarte heller då vart det berre "låglandsturar" denne helga òg... Så eg køyrde på Staveneset og gjekk på Høgeheia litt før 8. Heilt greitt. Piano. Det låg noko nysnø oppe ved toppen. Eg knipsa eit par, tre mobilbilder. Sveitt undertøy tapte fort varmen der i vinden. Så eg sprang ganske kjapt ned igjen, og var i hus att før 9.30. Hadde ein litt morosam passiar med Olaug då eg kom igjen. Ho trudde nemleg eg reiste på fjellet då eg henta Firda, altså før 6.30..:-) Så ho hadde lege i senga og tenkt at no trengte han verkeleg hjelp..:-) For å få litt meir ut av det, køyrde eg noko seinare til Askvoll og gjekk på Hjartåsen for første gong. Enkelt å finne fram. Fjellet ligg midt i åsynet i enden av dalen. Veldig greitt fjell og passeleg god stigning mot toppen. Og utruleg fint å springe heile vegen ned igjen. Det losna godt då... Dette skal bli moro. Herleg fjelltrim:-)
Fra Høgeheia_Hjartåsen_070309

Ingen kommentarer: