søndag 27. april 2008

Herlege lukter



Eg gjekk opp igjen i dag òg. På posten. Målet mitt er innan rekkevidde! 17.mai har eg nok fått avslutta "prosjektet" og kan konsentrere meg om dei 4 andre toppane i fjelltrimmen.

Eg traff Dag Tore på Rinda etter at han hadde vore opp. Då eg har skrive meg inn tre gonger etter ein annan siste dagane, var det greitt å få namnet mitt avløyst i boka. Eg er jo galen nok til å gå i alt slags vèr! Men å stå så åleine fleire gonger etter einannan likar eg ikkje. Det kan jo hende det er dei som lurer på om eg tuskar med namnsettinga - og det vil eg ikkje ha på meg! Bloggen og bilder kan jo vere til hjelp i ein slik samanhang...:-) (Bilda har jo dato!!)

No har det seg slik at både Dag Tore og eg har fruene i Praha (fekk nett melding om knallvèr, masse folk, fortausrestaurant og kaker - sikkert meir i tillegg ho ikkje skriv!)... Klubben med stor K er på tur! Så det vart litt tut og kjør på oss begge dette (Peter er hos Andreas på Grimelia og får med seg litt lembing. Dag Tore hadde jentene sine heime). Men eit fjell må jo vi karane få med oss for det!

Etter å ha nådd opp på posten, kom det tåke tjukk som graut drivande. Men sjølv om stengene mine er tekne ned, er det så bra varda, og god sti, at det ikkje er noko problem å finne vegen. Sjølv for den urøynde (Men eg høyrde av nabo Kjell når eg kom ned igjen at Janne hadde snudd oppe i dag....) I tillegg var det yr i lufta og kombinert med vind, var det ganske hustrig.

Nedom Rinda letta skodda. Det var herleg lukt av våt, nyutsprunga bjørk. I tillegg er bakkane pryda av masse primler og kvitveis. Veldig fint. Åhh, all denne lukta er SÅ intenst god. Det gjer seg med litt væte no om våren...både for lukta og bløminga sin del.

posten 270408

Ingen kommentarer: