torsdag 20. mars 2008

Galskapens Moro

...eller om å finne guten i seg sjølv...
Etter kaffi med familien til Miriam, og Marie sin type for første gong i huset, var rastløysa etter å kome seg ut plagsom. Klokka 15.00 tok eg difor oppover på fjelltrimposten i ganske tett snøvèr.

Etter det forrykande uvèret som var i dag tidleg med sterk vind og snøfall, stilna det ganske bra av i ettermiddag. Vinden var difor ikkje verre enn det brukar å vere på Skylefjellet. Sikta kom og gjekk, likeins rennefokket. På toppen var drevet likevel ganske konstant, men ikkje så hakkande gale då det nesten var slutta å snøe. Derimot var det særs tungt å vabbe i all nysnøen som var komen. Spesielt frå Rinda mot hytta låg snøen djup. Fleire plassar til opp mot knea og enkelte parti godt over... Diverre fyk det fort igjen slik det er no...Det hjelper lite at berre ein pløyer veg:-) Men eg hadde vel knapt rekna med at andre utfordra moroa oppe i dag då...:-)

Så no har eg fått sveitta meg opp på posten i dag òg...ganske bra gjort er eg så fri å seie..! Tøft slit. Rein bonus. Det trudde eg neimen ikkje i dag tidleg då eg såg ut...!


Bilder inkl. eit par videosnuttar
posten 200308

Ingen kommentarer: