lørdag 27. oktober 2018

Soool du

Svanøy og Florøbassenget

Toreheia

Krikavatnet og Magevatna
Mangevatna

Endeleg fekk eg meg ein bra fjelltur igjen. Og endeleg skein sola på ein fridag. Har vore dårleg med det i haust. Iallefall her i landet. Egentleg skal eg vel ikkje klage for mykje sidan vi hadde ei flott veke på Rhodos i begynnelsen av månaden....

Av dei mange turalternativa og rutene vi har, valde eg ein tur på solsida - frå Vågane på Osland og via Ytrevågefjellet til Toreheia og Skylefjellet med retur til Yndestad. Dette er ei super rute om du ikkje har prøvd ho før. Lett å gå, god oversikt og fantastisk utsikt. Og så er det alltid fint å gå mot havet i vest. 

Så mykje å fortelje er det kanskje ikkje. Bilda i linken under seier vel sitt. Svermar med trast på trekk var å sjå. Og så traff eg på Torunn med følgje på hytta til Wilken Yndestad ved Svartevatnet. Vi hadde oss koseleg liten prat før eg vende nasen ned igjen til Rinda og heim att. 

Ja super tur. Så håpar eg at det blir fleire slike framover.... Kroppen kjennest i grunn litt tung etter sommaren. 




Ingen kommentarer: