søndag 7. oktober 2012

Med blanke ark

Under skodda igjen ser vi Osland.

Vi kan konstatere at den nye trimboka er på plass på Indrevågefjellet. For som de skjønar vart det ingen Blegja-tur i dag heller. Vèret var for ille. Ja, minst like gale som i går. Iallefall i bygene. Så eg tok difor turen på Indrevågefjellet i staden, og ei lita økt med ryddesaksa. Eg friserte ein del einer oppover og sette opp nokre vardar. For å seie det som det var, var eg glad for at eg ikkje hadde "rota" meg opp i Blegja då eg stod på toppen av Indrevågefjellet...

Vèret vart ganske så ille frå over kanten på fjellet frå Osland. Ei solid kulingbyge med silande regnvèr inn frå Stavfjorden og Florøkanten i nordvest. Vel, byge og byge. Ho varde heile tida medan eg var oppe. Skodda var i tillegg skikkeleg tjukk. Det gjekk likevel relativt greitt å finne toppen. No stod det nokre vardar frå før der oppe. I lag med dei eg sette opp, skal det gå fint å finne inn på toppen sjølv i skodde. 

Det skal bli skikkeleg kjekt å kome i gong med dei nye postane på fjelltrimmen no, etter ein dødperiode på 14 dagar på dei gamle postane. So here we go...:-)

Foto Indrevågefjellet 071012

På toppen av fjellet over og aust for Osland

Ingen kommentarer: