fredag 30. juli 2010

Nokre snarturar

Med zoom mot Leknesvatna (dei to vatna som er nest lengst vekke) stod dette bildet i Firda på onsdag under eiga sak om kraftutbyggjing i området. Foto frå kanten på Blegja 24/7


Eg var oppom Siktanuten for fjerde gong i dag etter at eg kom heim frå Tyrkia. Eg har visst ikkje nemnt det her tidlegare. Ikkje det at det betyr noko særleg - det blir no somregel raskt opp og ned igjen langs den faste ruta. 

Eg traff vel Ingvar S på toppen etter Begja-turen 24/7, og slo av ein prat med han då, og Sigmund H med kona ein dag, men elles har det vore lite folk og sett. 

Vèret har vore ok med litt skodde, som i dag, men har faktisk gått opp i berre shrtsen alle gongane. Herlig det. Blir ikkje så varm. Held akkurat varmen når eg gir på litt.... Det er ein bra trimtur på Siktanuten sjølv om det ikkje er så lange biten...

Ingen kommentarer: