søndag 23. august 2009

Haust på Dokka

Skiftande skydekke på Dokka i føremiddag (alle bilder frå mobil) Etter å ha ete frukost og sjekka vèret ute og på nettet i 07 tida, gjekk eg beint å la meg igjen. For regnbygene og skodda dreiv i Askvoll-fjella. Heldigvis skulle det lette utover dagen. Vèret var bedre i 9.30 tida. Men nokon lengre tur hadde eg slått frå meg. Synd. Eg var nemleg innstilt på det. Av praktiske årsaker måtte Marie òg låne bilen på seinvakt i Askvoll. Difor vart det til at eg gjekk på Dokka igjen og fjelltrimposten der. Passa bra med tida. Det var veldig vått oppover i dag. Eg var allereie kliss våt etter 5 minutt i joggeskoa. Det var eg sjølvsagt klar over. Men eg føretrekkje heller å gå fort opp og springe ned igjen med lette sko, enn å bruke fjellsko. Temperaturen er endå så bra at eg ikkje frys på føtene på ein slik liten tur. Sjølv om eg blir våt. Slør av skodde kom og gjekk oppe på toppen, men det heldt seg opplett. Faktisk keik sola fram av og til. Flott utsikt i skiftande lys. No har eg så mykje bilder frå før her oppe at eg la att kameraet i bilen. Men i dag hadde eg lomme til mobilen, så eg knipsa nokre bilder med den i staden. Det haustast skikkeleg i høgda no. Gras og lyng er gult og orange blitt. Og temperaturen på toppen gav klart signal om at det er ei ny årstid i fjellet. Fin treningstur igjen.
Fra Dokka 230809

Ingen kommentarer: