torsdag 21. januar 2016

Kaldt, fint og kvitt...








Flott vintertur på Yndestadhøgeheia og Toreheia i dag. Kanskje siste vinterdagen på ei stund. Så difor hadde eg ordna meg fri eit par dagar. Men at det kravde sin mann å kome seg opp der i dag, er vel rett å seie. For det låg ganske så mykje, og ganske så djup, tørr nysnø oppover. Spesielt ned igjen, då eg valde å gå om Krikavatna. På Yndestadhøgeheia var det bra avblese, men sjølvsagt djupe fonner. Så turen tok si tid. Og kreftene som måtte til røynde etter kvart på. 

Når det er slike forhold blir det litt hipp som happ om eg brukar trugar. Dei veg jo litt. Samtidig held slik snø lite på trugane, så ein sig bra gjennom likevel. Når det gjeld ski er det litt bale første stykket (må berast). Og i slik snø, utan underlag, er det tungt det òg. Så difor vart det føtene i dag. Og gange etter dei mest avblesne plassane. 

I dag testa eg ut underlag i skoa frå solfilter som ein brukar på bil. Eit tips som eg såg på Facebook (sjå blogg i går) til å halde seg varm på føtene. Om det virka? Tja, er ikkje sikker. Det kjendest fint ut til å begynne med. Men etterkvart vart eg kald på tærne likevl. Det kom seg merkbart då eg fekk på meg tørre og varme klede på overkroppen på toppen. Ein tur er sjølvsagt for lite til å vite om dette hjelper. Så eg får prøve litt til....

Ingen kommentarer: