lørdag 9. juni 2007

Suveren naturoppleving - null fisk!


Ja, eg fann fiskeplassen på Hollevikflua til sist..var visst nesten halvveges til Førde - totalt ute av kurs etter medet til Arnljot! No var det visst ikkje so mykje betre med Arilden sitt..Ambassadeuren min - 7000 sådan - hadde nesten ikkje snøre igjen! Vel, eg spola no inn før ho var tom då....
Eg vart jo so fint fortalt av Arild at djupna på Hollevikflua var 14 meter..Eg var nesten slutta å tru på fyren då eg låg og logga etter medet der inne. Ja, Skålefjellet og 1/3 av det såg eg heile tida, i skaret på Hollevika og - den raude staken og Kulten på linje - ! Men, fa,, - det var jo så djupt. Hadde karane sett i vinkel sist dei var her...?

Eg hadde egentleg gitt opp då fyren ringde (etter min SMS langt på dag - var det kl 0930?)
Han var jo litt forplikta, Arild, etter alle meda eg fekk i etterlagslaget til 50 fylte Sissel forrige helg - på altanen ut på natta! Trur du ikkje han ringde Oskaren i Hollevika - Arilden - og avstemde posisjonen min med han! Eg dorga no der fram og tilbake og såg etter meda...men, jammen fann vi fram til slutt. Frå staua til Arilden i Stongfjorden, Oskaren i Hollevika og utøvande forvilla "fjordbonde" på Stavfjorden..:-)
Vel, eg logga meg inn midt ute på Stavfjorden mellom Florø og Staveneset på 9 meter - 9 meter - utan ekkolodd...!

Eg hadde blitt fortalt at lyren sto klar til å bli henta på
Hollevikflua - berre å reise ut. Men, kvar var han - lyren?
Eg dorga meg rundt flua - pilka - på oppadgåande undersjøiske hamrar -ja, og nedgåande..ikkje f..jau, trur du ikkje det sat ein liten pinne til slutt.
Eg fekk no delt han opp og gitt dei forventningsfulle måsane som nesten var komne opp i båten av rein forventningslyst...!

Pokker ta-- var dette fiskeplassen eg var blitt fortalt så mykje om?
Eg kan no berre kasta med fiskestonga frå soveromsvindauget heime og få meir fisk... Nei, eg trur det er tyskarane som har teke heile lyrebestanden..:-)

Men so er det visst slik at Arild G. meiner at eg var eit par timar for tidleg - og at det var no eg skulle vore der...!

Er det ikkje likt seg? Rett stad til feil tid...eller omvendt...:-)


Fisketur?....kun naturbilder!

1 kommentar:

AG sa...

Ja slik kan det gå for ein storfiskar og.
Tok du bilde av medet slik att du finn det att?
Du må ynskje deg ei tidevannsklokke til JUL slik att du slepp å reise på sjøen når det er fallande sjø:-)