lørdag 28. november 2015

Heftig!

Gløtt av sol over Mangevatna

Sol over Fanafjellet og Moldura


Det vart ein heftig tur på Toreheia i dag. Via Krikavatnet og ned igjen over Yndestadhøgeheia og Selda. 

Ganske så fint ver oppover i grunn. Men det bles. Kaldt! Ovanfor Krikavatnet vart det ganske tøft i den sterke vinden. Rennefòket jòg rundt øyra, og eg pakka meg inn så godt eg kunne. Men det vart ikkje noko styr på det før eg fekk skifta til varme og gode klede bak varden på toppen. 


Forblåst på Toreheia i dag


No fekk eg heile greia i fjeset ned igjen. Hagla slo gjennom kleda og i andletet så det svei. Slik heldt det i grunn på meir eller mindre til eg kom meg ned under fjellet igjen.... 

Det vart ein frisk tur med andre ord.... Eg fekk iallefall lufta meg litt...:-)


Solheimsstølen
Sol ut Eidsfjorden


Ingen kommentarer: