tirsdag 16. juli 2019

Kremrute 2

Mobilselfie Skålefjellet i dag



Skålefjellet 




I dag gjekk eg den flotte ruta som nemnt under på bildefila. Start i Gjerdedalen i Stongfjorden og endemål Neset ved FV 609 litt lenger ute. I eit fantastisk flott og klårt nordaveir. Diverre gløymde eg att kameraet heime. Så mobilbilda får halde denne gongen. 

Verdt å merke seg er at det no er utruleg tørt oppe i fjellet. Så begge elvane som renn ned frå Skålefjellet er heilt tørrlagde. Ja elva som renn ned på nordsida av Moldura er òg fullstendig tørrlagd. Dette er mine vanlege drikkevasskjelder på denne ruta. Beint fram er det faktisk ikkje like lett å finne seg drikke no. Sjølv hadde eg blanda ut drikke før eg drog i dag. Sjeldan eg gjer det for vekta sin del. Men i dag var det heilt på sin plass. 

Elles? Tja... Eg traff ikkje folk. Tutla for meg sjølv i berre shortsen i det nydelege sommarvèret. Fri som fanten... Herrens glade dagar....😎



Mobilfoto frå ruta Skålefjellet Svarthamrane Fanafjellet Moldura Størdalsstauren 160719


Ingen kommentarer: