søndag 20. januar 2019

Meg og 14 hjortar


Ein heil flokk med hjort sprang sør/nord under Høgefjellet i dag
(her baktroppen)

I dag valde eg Høgeheia som turmål. Alltid like kjekt å kome ut i havgapet. Høgeheia er det fjellet som ligg nærast i så måte. Vèret var bra med relativt lite vind og eit par minusgrader i lufta.

Til vanleg ligg det lite snø her ute. Men i dag låg det ein del ovanfor granene i Holevika. For ein eldre kropp vart det litt tungt å trakke spor opp. Og kva ein flokk med til saman 14 hjortar trakke her oppe etter er no egentleg litt rart. For liene ned att på sørsida er både snøfrie og solrike. Mogeleg dei var ute etter ein liten topptur dei òg? Tja, kven veit? Det var i grunn litt artig å få auge på heile dette følgjet. Til slutt greidde eg å fiske fram kameraet så eg fekk festa baktroppen på bilde òg. Elles var her ikkje eit levande vesen å sjå. 

Eg gjekk ned att same vegen eg kom frå. Til Holevika. Fin tur i flott januarsol. 

Foto Høgeheia 200119


Ingen kommentarer: