søndag 12. august 2018

Ytste kysten

Furefjellet i dag


ds

Utsikt frå Høgeheia mot Granesundet i sør

Follevåg


For å kome i  gang igjen med fjellvandring i Askvoll-fjella etter ein relativt lat månad, gjekk eg i dag den flotte ruta frå Holevika til Furefjellet, austover til Høgeheia, ned i Lia mot nordaust, Liavika ved Stavfjorden i nord og aust til Vågen i Grimelia. Dette er ein høveleg tur for mange. Turen har nydeleg utsikt i alle retningar. Ein tur som eg har beskrive fleire gonger tidlegare.

Veret i dag var delvis skya og nærast blikkstille. Sola kikka fram no og då. Seinare i dag vart det direkte nydeleg. No er det ikkje akkurat varmaste sommaretemperaturen lenger. Men det gjekk fint å gå i berre shortsen. 

Så mykje elles er det vel gjerne ikkje å seie. Det var lite liv å sjå. Utanom mengder med heipiplerker ferdige med årets hekkesesong. Dei har eit lag til å samlast her ute på kysten når det lir på hausten og trekktid. Ein enkeltbekkasin skvatt òg opp framfor føtene mine. Havørna såg eg ikkje noko til i dag.

Eg anbefalar alle å ta turen ut på den flotte Stavenesodden. Terrenget er lettgådd og utsikta som sagt heilt fantastisk.


Ingen kommentarer: