lørdag 7. juli 2018

Krim til frukost

Parti melom Furefjellet og Høgeheia.
Sistnemnde oppe i midten.

På Høgeheia er den små tjerna no nesten vassfri.
Vi ser mot Eimind og Granesundet.

Eg likar fransk krim. Språket så herleg melodiøst (eg hadde fransk på gymnaset). Innhaldet er ofte med annan vri enn engelsk/amerikansk. Vi starta på ein ny kortserie hin kvelden. Og så spanande som det vart, tok vi like godt ein episode til frukost i dag. Det vil seie - etter at Olaug hadde stått opp eit par timar etter meg. 

Marie og Øyvind er her denne helga òg. Dei skal låne eine bilen medan vi er på Kypros. Olaug hadde dessutan invitert til felles lunsj klokka 14 i dag. Ex-familie på besøk hjå Einar var invitert. Så eg fann ut at eg ikkje kunne vere vekke halve dagen på fjellet. 

Turen i dag vart difor ein rask ca 2 timars tur frå Holevika, via Furefjellet til Høgeheia, og springing ned igjen. Dette er ei flott runde som er fint gjennomførleg for alle. Både for ungar og eldre. Her ute er det flott utsikt, og lett å ta seg fram over den låge skoggrensa. Det er usedvanleg tørt og fint no. Frå Holevika til Høgeheia er det god sti. Vil du først ut på Furefjellet må du ta vestover rett ovanfor granskogen. Her er det berre å gå ut på retning. Etterpå føl du  ranane austover og opp på Høgeheia. Det står ein heil del vardar innover. 


Ingen kommentarer: