søndag 8. juli 2018

Hare, sau og rype...

Fanafjellet

Aust for Størdalsstauren

Neset i dag

I dag vart det til rundturen frå Neset til Fanafjellet og Moldura. Med retur via Størdalsstauren til fjorden igjen. Ei flott runde. Og ei oppstigning til Moldura som fleire burde nytte seg av. Det er godt merka opp lia frå nord, og rikeleg med vardar ovanfor skoggrensa. 

Det er ei stund sidan eg har sett hare her oppe. Men i dag skvatt det opp ein rett framfor meg. Han stod såpass lenge i ro eit stykke unna at eg greidde å fiske opp kameraet og "skyte" han før han forsvann over alle haugar (alle foto med det gamle kameraet).

Det er ikkje ofte eg ser hare lenger...
No går det ein heil del sauer i området. Feire nedover mot Langevatnet på Stongfjorden-sida. Kloss i restane av snø som ligg att. Utover mot Størdalsstauren gjekk det også mange. Og rett vest av Moldura. Eigarane høyrer heime i Holmedal. Så eg kan melde at alt såg fredeleg ut. Eg gjekk på ei beingrind øvst i Fagredalen, men den trur eg må ha lege att frå i fjor haust. Heilt rein-eta (sjå foto). 


Ruta i dag

Ingen kommentarer: