lørdag 12. mai 2018

Osland opp

Morgonstemning på Osland

Osland
 
Flokeneset


Flott morgontrim på Middagsnipa i dag. Eg følgde den vanlege ruta opp frå FV609, over Vågeskardet, og opp bakkane. Det er godt merka heile vegen.

Morgonsola braut gjennom skydekket på veg oppover. Men brått var det som om skodda var sleppt ut av ein sekk. Nokre minuttar var ho tjukk, før det brått letna igjen like fort. Artig. Temperaturen der oppe i dag tidleg var ikkje noko å rope hurra for. Eg var glad eg kunne byte på meg nokre tørre klede. Ein sur trekk var kvass i kanten. 

Frå toppen gjekk eg nordvest over for å ta ein kik ned i Flokeneset. Som vist på bildet ovanfor. Det er fin utsikt frå kanten av fjellet der oppe. Deretter over Indrevågefjellet og ned att. Traff forresten Anita Vårdal og jentene på veg opp då eg kom ned igjen. Slo av ein liten prat med dei! Fin tur!

Ingen kommentarer: