søndag 29. april 2018

Vellukka helgedagar

Nordeide i dag tidleg

Langs stien til Fisma
Ved Fisma


Opp skaret frå Fisma

Fismavatnet i midten
Ved Jamneheiane


Toppen

Retur ned skaret
mange elvesitler her



Gårsdagen, ja gebursdagen min, gjekk med til å vaske båten og legge på to strøk bunnsmørning. Deretter ein tur til Dale på Dansens Dag der vi fekk sjå mykje dans av unge dansarar på gamle Coop`en. Så vart det sjølvsagt ein tur på Almuen for å drikke kaffi. Med meg hadde eg Olaug, Sissel og Mamma. Olaug og Sissel køyrde ein bil sidan eg vart litt sein etter arbeidet med båten. 


Seinare på dag fekk vi besøk av Håvard og jentene. Vi åt is og drakk kaffi. Ein høveleg gebursdags-dag for ein aldrande herre....😃

I fjæra på Yndestad i går

I dag, søndag, følgde eg Olaug og Sissel på ruta Eidsvika-Fisma-Jamneheiane. Dette er ruta eg la ut nokre bilder frå på fredag på Mountains in Askvoll sida på Facebook. Ei at sidene eg driv på det mediet. 

Det var jo ein nydeleg dag i dag òg. Men jammen var det kaldt i natt. Bilane frosne ute på tunet. Vi drog frå Stongfjorden i 10-tida.  

No hadde verken Olaug eller Sissel gått denne ruta før, så dei var litt spente. Men som eg sa - det finst ikkje farleg. Heller ikkje luftig. Men litt bratt er det opp frå Fisma. Og til Fisma er det jo nesten flate vegen nordover langs Eidsfjorden. Eg synest det er kjempeflott å gå opp sjølve skaret. Sildrande småelvar langs bergveggane. Kusymrer i hopetal. Og den flotte grønfargen på dei mosekledde trea. Litt ulendt er det. Kan vel ikkje underslå det. Men du tek fort høgde. Og skal ein oppleve "noko anna" så må ein kome seg vekk frå den breie sti... Slik er det vel med alt her i livet. Om du ikkje vel å ha det A4 heile tida. 

Det er fint opp skaret frå Fisma

Etter nokre pust i bakken kom jentene seg vel opp. Eit par hjortar følgde nøye med. Kanskje litt spake etter vinteren. For det var ikkje rare farten på dei her oppe på Jamneheiane. Dei stod lenge i ro på relativt kort avstand og studerte oss. 

På toppen var det litt nordatrekk. Ganske kald i kantane. Så vi fann fram dei kleda vi hadde med oss og kledde oss litt betre. Det vart tid til litt kake, skiver og sjokolade før vi rusla ned att same vegen. No gjekk det likevel fort ned att til fjorden til Fisma. Bratt som det er ned skaret. Vi rusla så sør til Eidsvika igjen der bilen stod. Flott tur! Og jentene var vel nøgde...😊Med andre ord så var dette nok ein vellukka helgedag...

Likar dette motivet ved Eidsvika

Ingen kommentarer: