mandag 23. april 2018

Feiring

Olaug ynskte velkomen til 70-års feiring av Kirsten 

Selskapet var i Kolstien Panorama
   
Her er Håkon og leikar i barnehagen på Sletten

Peter er stor og har store sko....

Marie og Øyvind på Sletten i går

Peter, Marie og Ingrid Anita

I helga var vi i Bergen og feira 70-års dagen til Kirsten, søster til Olaug. Vi budde i den fine, nykjøpte leiligheita til Marie og Øyvind på Sletten. Vi kom dit fredagskvelden. 

På føremiddagen lørdag reiste eg åleine til sentrum åleine for eit besøk på Japan Foto. Flott service og hjelp. Men eg klarte ikkje å bestemme meg for nytt fotoapparat denne gongen heller. Det er for mykje å velge i og for mange hensyn å ta. Shit. Men eg får berre studere vidare på nettet. Kjekt det. Elles er det underhaldande å vandre rundt i gatene i Bergen. Ta ein kopp kaffi og ein bolle her og der og studere folkelivet. Litt seinare tok eg så bybanen til Lagunen. I bakkane ovanfor på vestsida bur Torbjørn og Ingrid Anita. Her vart det full vaffelrulle.... Icenesett av Ingrid Anita. Deretter vart det besøk på Lagunen og XXL. Eg kjøpte meg eit par nye og lette fjellsko frå La Sportiva. Eit merke som passar foten min godt. Litt ny motivasjon til meg sjølv. Og så har eg gebursdag til helga...

Sjølve feiringa av Kirsten let eg liggje. Den er meir som eit privat anliggende som det heiter. Men eg kan seie så mykje at Olaug og Odd var primus motor for dette. Og Olaug ynskte velkomen..

Søndagen vart det luftetur på Sletten. Ingrid Anita, Håkon, Håvard og Miriam kom også. Vi køyrde heim igjen i 12-tida etter ei kjekk feiring og ei flott helg i Bergen. 

Ingen kommentarer: