lørdag 3. februar 2018

Surt vintervèr...

Godt med eit varmt klesbyte


Ned på Stongfjorden

Ut Stongfjorden


Vel, finvèret uteblei i dag. Skuffande etter at meldingane var så flotte tidlegare i veka. Synd for oss som går i full jobb og ikkje kan nytte flott vèr i vekedagane. Men slik er det no ein gong. 

Eg tok difor med meg trugane på sekken i dag og gjekk den "vanlege" ruta til Toreheia og ned igjen over Yndestadhøgeheia og Selda. Ikkje akkurat nokon ny tur for meg. Forholda er likevel skiftande. Nesten frå gong til gong. 

Det var heilt snøfritt til Rinda. Og opp til hyttene gjekk eg framleis på berre skorna. Men der i frå og vidare oppover nytta eg trugane. Krikavatnet var godt frose så det gjekk eg rett over. Det vart likevel relativt tungt å kome seg til topps. For forma har nok vore betre tidlegare.... 

Eg skifta alle kleda på overkroppen bak varden. Varmt var ikkje akkurat det i den sure trekken... Og gjekk så ned skaret i sør og vestover Yndestadhøgeheia. Veret var framleis overskya med nokre snøfiller i lufta. Fint å kome ned på kanten å sjå ned på bygda og ut Stongfjorden. Som vanleg.

Ja, flott vintertur. Men så var det den sola då----


Ingen kommentarer: