søndag 21. januar 2018

Forblåst til skrevs

Blid frue på Skylefjellet

Olaug slit og....

slit for å kome seg laus...

Ved Mangevatna

Dagens 
Svanøy og Flora-bassenget

Det bles kring øyra

Påskestemning

I går snudde eg på toppen av Oslandslia etter å ha streva meg opp på første toppen med snø til knærne og vel so det. Trugane fekk henge urørt på ryggen. Nok var nok. Så eg snudde ned igjen. Ytrevågefjellet fekk ligge der urørt. Guste-pusten rakk ikkje til. 

I dag vart fruen med på Skylefjellet. Til vanleg ein veldig grei tur heime i frå. Men med sterk vind og laussnø vart det strevsamt nok. Spesielt stykket frå Rinda til hyttene. Ovanfor var det mykje avblese og lettare å ta seg fram. Eg fekk rett då eg overtalte Olaug til å halde fram då ho ville snu ved hyttene. Det var mindre snø ovanfor. Her var det derimot meir vind. Dette heng oftast saman her ute i havgapet. 

Ja, det gjekk litt lenger tid enn vanleg på denne turen i dag. Også når Olaug sat fast i ei snøfonn og streva for livet 😄Det er litt andre forhold i januar enn når ein kan springe i shortsen og joggesko her oppe sommarsdagen. Men snø er no moro òg då...

Ingen kommentarer: