mandag 6. november 2017

Vinteren bankar på dør....

Almuen på lørdagt

Mykje spanande på Almuen





Stongfjorden

Osland og Indrevågefjellet, Norddalen t.h.


I regnvèret i går avlyste eg alle fjellplanar. Skodde og silregn gav ikkje akkurat den rette kjensla. Vi reiste heller ein tur til Dale og traff deler av slekta. Det er alltid gode bollar og kaffi på Almuen, så der er ein fin plass og ta ein time eller to ein lørdag. Praten går godt då. 

I dag tidleg stakk eg på Moldura og fekk på plass igjen turboka. Den har hatt eit tørkeopphald heime, men no var det på tide å få den på plass igjen i nordsida på varden. 

Det vart både skodde og snøslette på turen. Ja, ganske tøft og kaldt. Men eg fekk som vanleg skifta på meg tørt ty på overkroppen bak varden. Psyken får seg ein god boost då. Brått small det eit hagleskot. I nærleiken ute i skodda. Rett nedom toppen traff eg så på to karar med våpen. Eg slo av ein prat med dei. 

Returen tok eg så via Størdalsstauren. Det letta faktisk litt lenger nede. Ja, det var til og med sol rundt omkring. Fint og vindstille. Kjekk tur!




Ingen kommentarer: