lørdag 27. mai 2017

Pure lukka

Haust- og vårfargar på denne staden...

I austenden av vatnet renn elva ned frå Blåvatanet

Eitrenipa i midten

Førdefjorden
 Foto

I dag gjekk eg frå Rørvika i Kvammen til Høgefjellet og ned til Bjørnastigvatnet for å prøve fiskelukka. Så mykje til fisk vart det ikkje. Vatnet var sjølvsagt iskaldt. Det rann friskt snøvatn nedover fjellsidene frå Blåegga og Blegja. Men - 3 fine drog eg på land, så søndagsmiddagen er i boks. 

Med synnavind i fjeset gjekk eg på to hjortar oppe ved stølane. Den lyse rumpa på den eine skein meg imot frå alt det grøne. Dei stod midt i stien, og jammen kom eg dei nære før dei sprang opp. Alltid artig å sjå denne utgåve av rasen oppe i fjellet. Som eg sikkert har skrive mange gonger er det ei heilt anna oppleving å møte hjort på fjellet enn i "hagen" heime. Det blir nesten som forholdet mellom oppdrettslaks og villaks....

Elles vart det veldig fint vèr etter kvart. Angen av nysprotta fjellbjørk pirra i nasa som reine parfymen. Ein rein nytelse og finne fram nista i sola ved vasskanten. Flotte timar i fred og ro i stilla. Pure lukka. 


Rørvikenipa og Rørvikelva

Ingen kommentarer: