lørdag 28. januar 2017

På tide

Tidleg morgonlys ved Skålefellet

Kald vind på Moldura i dag

Mot Holmedal og Straumsnes

Olina hadde pynta seg
til eg kom heim
Eg gjekk første turen for året på Moldura og Fanafjellet i dag. Og første turen etter at eg drog på meg den langdryge lungebetennelsen her opp i desember. Eg tok grytidleg avgarde. Omlag 7.30 sidan det var stjerneklårt ute og meldt regn ut over dagen. Eg hadde med hovudlykt, men skimta akkurat stien oppover utan ekstra lys. Første lyset for dagen rundt Skålefjellet i aust var nydeleg. 

Det vart fort både kald trekk og isete. Men broddane lèt eg ligge i sekken for ikkje å slite dei ut på stein o.a., og valde heller å stige utom isen. Snøflekkane som låg oppover var steinharde, men dei gjekk greitt å forsere utan broddar. På toppen var det iskald søraust vind. Eg bytte difor alle kleda på overkroppen bak varden. 

Eit par bilder seinare gjekk eg ned igjen på nordsida, og tok hellinga over mot øvst i Fagredalen. Deretter bort på Fanafjellet. Eg var litt i stuss om eg skulle går vidare mot Mannskaret, og ta med meg Skålefjellet og gå ned att Gjerdedalen, men fann ut at det var nok søraust vind for dagen. Må innrømme at sykja låg i bakhovudet. Så då gjekk eg turen om Langevatnet og ned att til Neset i Stongfjorden der bilen stod. Ja, og var heime igjen før klokka 11. Til leik og spel i heimen...:-) 




Ingen kommentarer: