søndag 23. oktober 2016

Ny turbok på Moldura

Neset

Utsikt frå Moldura med Holmedal og Straumsnes

Utsikt mellom Moldura og Fanafjellet
Eg avgrensa fjellturen i dag til eit besøk oppom Moldura og Fanafjellet. Eg gjekk opp frå Neset i Stongfjorden. Her set eg alltid bilen ved huset til Ansgar Bjarne. I dag møtte han meg utanfor huset der vi hadde oss ein prat. 

Turen opp gjekk heilt som vanleg. Litt lettare no når det er så tørt. Men ein skikkeleg sur søraust vind, og delvis skya vèr, gjorde det svinaktig kaldt på toppen. Sola er heller ikkje så mykje mòn i no - iallefall når det bles - så eg måtte fram med alt eg hadde med meg av klede i sekken. I sekken hadde eg òg med ei ny turbok som eg tenkte kunne ligge fast på Moldura. Ei bok det kan vere kjekt å skrive seg inn i for dei som besøker dette fjellet. Ei bok utan noko konkurransemål. Boka ligg i ein boks inne i varden på nordsida. 

Eg gjekk ned igjen austsida av fjellet. Her bles det endå meir, men no var eg bra innpakka og heldt fint varmen. Ikkje eit liv var å sjå. Deretter gjekk eg ned på nordsida av fjellet, og aust til Fanafjellet. Her skreiv eg meg inn i boka til fjelltrimgruppa. For syns skuld. 

På veg ned igjen til vestsida av Langevatnet sette eg opp nokre nye vardar. For dei som vèl å gå på Fanafjellet frå Stongfjorden. Det er ei flott og godt merka rute. 

Fin tur. Og så gjekk ikkje heile søndagen med heller....


Ingen kommentarer: