søndag 31. juli 2016

Jentemøte...

Fjellkyr (!) på beite ved Svartevatnet er flotte greier....
Dei trivst sikkert like godt her som eg!
(mobilfoto)

Ikkje akkurat Kreta ved Krikavatna og Mangevatna i dag...

Eg måtte berre ha meg ein rask tur på Toreheia i ettermiddag. Eg la ned så mykje arbeid med det forrige blogginnlegget mitt at eg var reint susen i hovudet og trengde luft....! Eg kan iallefall rapportere om ein ting - ingen hundar...! Men regn, skodde og neglesprett (kanskje ikkje så rart etter 14 dagars grilling)! 

Eg traff faktisk ei blid og triveleg jente frå Svanøya på toppen. Hadde nettopp flytta heim. Ho kom opp nærast i same andedrag som mitt. Jenta hadde teke båten frå Svanøya til Stavestranda og gått opp der i frå. Hyggeleg bekjentskap. Artig det kor opnare vi menneske er når vi går tur på fjellet.... 

Elles var det flott å kjenne kor godt kroppen fungerte etter relativt late dagar på Kreta med cola, chips, kaker og snop...:-)

Ingen kommentarer: