søndag 8. mai 2016

Herleg førsommardag

Dagens selfie på Moldura
Utløpet av Nyksvatnet, Holmedal

Mot Askvoll frå Dokka

Elva frå Eidsvatnet til Nordeide
Kyllaren

No blømer tulipanane heime...

I dag gjekk eg den flotte runda frå Neset i Stongfjorden på Moldura, vidare sør til Nyksvatnet i Holmedal og opp på Dokka. Returen tok eg over Kalderasnipene i nordvest og ned att til Eidsfjorden. 

Stykket frå Eidsfjorden til Neset og bilen att var i grunn tyngste biten. Spesielt sidan det vart veldig varmt. Og våte fjellsko ikkje var heile optimalt på asfalten! I tillegg hadde eg ei viss tyngde på sekken. M.a. dragsa eg på trugane som eg ikkje fekk bruk for i det heile teke. Ja, det var faktisk så varmt at eg kunne gå i bar overkropp heile vegen. 

Elles fekk eg no snakke med Ansgar Bjarne og Hallvard. Førstnemnde både før og etter turen. I tillegg nokre ord med ein kar frå Holmedal på Dokka. Resten av dagen gjekk med til altanliv med familien. Fantastisk søndag!

Foto
080516

Ingen kommentarer: