onsdag 30. mars 2016

Nokre bilder frå påska



Påska er over
i år som i fjor
Kvar dag er gåver
i dag som i fjor
Lukka er lita
av og til stor
Best som du sover
vaker di mor

Tekst og foto
G.Skaar


Sjølv om påska vart både sur og kald, hadde eg mange trivelege stunder i lag med "mine". I det dårlege vèret vart det lite fjellturar. I tillegg jobba eg i år mellom palmehelga og påskehelga. Men med nye joggesko, fekk eg iallefall trimmen og lufta eg har behov for. 

Tor Ivar
Sander Nikolai og Andreas
Ovanfor er ein liten serie bilder frå i år. Diverre fekk eg ikkje teke bilder av Margunn, Tor-Ivar, Sander og Hanna då dei var her, så det får vi ta att til neste år. Tor-Ivar fekk i påska laga to nye karmar til stovevindauga våre som vi er særs nøgde med. Karmane var komne på plass medan eg jogga i Holevika og Olaug var på Høgeheia. Effektivt og flott! P.S. Eg er ingen spesiell handy man. Slikt er visst sagt har med interesse å gjere...:-) Godt då å ha flinke og praktiske svigersøner...! 

NB! Bilder som er sette inn er frå i fjor. 

Margunn
Sander

Rudi og Andreas




Hanna 10 år 2013
















Ingen kommentarer: