lørdag 9. januar 2016

Iskaldt


All fuktigheit i plagga fraus til is...
Godt å få skifte til tørt og varmt tøy

 Foto Moldura Fanafjellet 090116

Det var ein kald fornøyelse på Moldura i dag tidleg. Så veldig mange minusgrader var det nok ikkje, heime- 6-7, men i trekken der oppe og nokre minusgrader til, så svei det godt både her og der. På toppen var fleire lag med klede islagde innanfrå og ut (sjå foto)....! 

Ok. Det var no det. Slikt hadde eg klesbyte med meg for. Men eg skulle nok aldri prøvd nokre nye sokkar som skulle vere så gode. Eg vart nemleg iskald på føtene  - lenge før eg kom opp. Og dette vart berre verre og verre.... Og etter å ha vore på Fanafjellet, og kom meg bort i Mannskaret, fann eg ut at her var det berre å kome seg til bygds igjen. For det hjelpte lite å ta av seg på føtene og kneke tærne - dei var kjenslelause, og sokkebyte hadde eg ikkje med meg. Betre å behalde tærne eller gå i Svelia og Osland som eg hadde tenkt. 

Eg heiv på meg broddane ned igjen frå Mannskaret. Gav på det eg torde langs islagde hamrar, steinar og sva ned att Brekka til Gjerdedalen. Heldigvis var Kjell og Tordis på butikken, så eg fekk haik og hente bilen på Neset. Sein var eg ikkje om å kome meg i dusjen heime. Og tærne - dei er visst like mange og like heile. Eg slapp visst å amputere....:-) Men eg veit kva sokkar eg skal bruke neste gong...!

Ingen kommentarer: