søndag 31. januar 2016

Gå-springetur til Holevika


Etter at det hadde kome ein del snø i løpet av kvelden og natta, og veret var temmeleg ustabilt, gjekk eg meg ein tur til Holevika etter vegen. Passeleg fin tur dette med nokre innlagde joggesekvensar. I tillegg knipsa eg nokre bilder undervegs. 

Veret var som sagt skiftande med eit par haglbyger... Etter vegen låg det litt slaps. Men jammen keik sola fram ute på Staveneset òg. Ein flott regnboge enda i huset til han Olaf Saltskår (sjå bilde). Snøen smelta etter vegen, og eg fekk reine vårkjensla. 

Eg ser havørn kvar gong eg er her. I dag heile 6 stykker på ein gong. I lag med ein flokk ravn. Så eit kvart har nok krepert. Truleg i fjæra, for det flaug opp fleire fuglar her. Sjå bilete under:


Fin trimtur. Og takk til fruen som kom og henta meg heim til blåkveite til middag...

Ingen kommentarer: