lørdag 12. desember 2015

Whiteout på Fanafjellet


Skålefjellet i snøvèr i dag

Ei vindblesa lerk
Eg var ein tur på Fanafjellet i dag på jakt etter nokre ekte villsauer. Der oppe gjekk dei iallefall ikkje. Fullstendig whiteout i skodde og snøvèr. Og ca 20 cm nysnø. Eg var i grunn glad at eg kom meg ned igjen. 

Deretter gjekk eg fram og tilbake gjennom liene ned under fjellet. Rikeleg med hjort å sjå. Eit "monster" av ein kronhjort dukka opp nede i Gjerdeåsen. Det trur eg må vere den største hjorten eg har sett. Ja han var rett og slett tung i bevegelsane....! Men for rask til at eg fekk fram apparatet... Villsau derimot såg eg ikkje. Kvar dei er må fuglane vite. Men eg får ta meg ein ny tur i morgon. Då er iallefall vèrmeldingane betre. Det vart vått nok til slutt i dag....



Vest om Ospehaugen. Grått i havet.

Ingen kommentarer: