mandag 7. desember 2015

A walk in the dark

Gåturen med hovudlykt frå Yndestad i går kveld hadde endestasjon ved krysset til Olaf Saltskår....


Det vart ingen fjelltur på meg i går. Av fleire grunnar.Vèret var mildt sagt ustabilt med vesta-kuling og solide regn- og haglbyger.  I staden valde eg forskjellige andre sysler heime. Men i kveldinga, etter at det vart mørkt, tok eg meg ein lengre gåtur til Staveneset med hovudlykt. I skikkeleg motavind og ruskevèr heile vegen. Og frå Underset og utover reiv vinden godt i kroppen. Heldigvis tok eg med meg slalombrillene. Og med hovudlykt, øyretelefonar og slalombriller under ei god hette, hadde eg det som plomma i egget. Men sikkert like greitt at ingen såg habitten...:-) 

Frå Underset og til Staveneset var det ikkje eit einaste lys. Utanom ute på Atløyna og på hi sida av fjorden. Og då eg i stummande mørke passerte dei gamle helleristingane og gravrøysene, undra eg litt på kva forfedrane våre gjorde på ein slik kveld. Utan lys, telefon og internett. Var det stusseleg kanskje? Men etter at Olaug og Peter kom og henta meg i bilen, og eg fortalde om tankane mine, meinte Peter at dei brann bål, drakk øl og song! Ja, ja slik kan det òg seiast. Dette var nok ikkje akkurat i mine tankar denne vind- og regnfulle kvelden i stummande mørke...!

Men ein god trimtur kan ein godt ha utan å gå i fjellet. Og kanskje kan ein oppdaga andre slags tankar i seg sjølv òg då ein slik kveld...:-)

Ingen kommentarer: