søndag 15. november 2015

Tungt gitt....

Mørkt der nede....




Eg var egentleg tenkt å gå opp frå Neset i dag tidleg, men det låg så mykje skodde i høgda at eg ombestemte meg og gjekk på Skålefjellet. Deretter var meininga å gå vestover til Fanafjellet og Moldura i håp om at skodda letta ut då eg kom opp på toppen. Men det skar seg det òg....

For det første var det vanvittig tungt å gå i dag. Søkk gjennomvått som det var oppover. Og så hadde sikkert luftfugtigheita litt å seie òg. Kankje er forma på hell sidan eg har vore litt lat i det siste...? Veit ikkje. Iallefall vart det eit slit å kome seg til topps i dag. 

Dessutan vart skodde liggjande ute i Fanafjellet/Moldura området. Det var ikkje råd å sjå om det gjekk sauer på grunn av snøen heller. Så då vart det til at eg kara meg til topps, for deretter å gå ned att same vegen i Gjerdedalen. Heime att kl 11.30. Utsliten. Ja, ja det var den turen. Trur eg må gire opp aktiviteten litt. For dette var tungt gitt....



Ingen kommentarer: