lørdag 24. oktober 2015

Twist`n turn...



Eg var tenkt å ta eit merkeoppdrag mellom Nipebu og Massbu i dag. Men i ròteveiret med sterk vind i fjellet gjorde at eg utsette det til i morgon. Meldingane ser noko betre ut då, så får vi sjå. 

Sekken med merkekjeppane er klar....


I staden tok eg meg ein tur til Dale på Almuen, der eg traff mor mi og Mildrid, syster mi. Saman med Mildrid var to av barnebarna hennar. Han Niklas på 4 år er ein flott kate. Og det var mange kunstar han skulle vise. Han kunne telje til 10 på engelsk, og han kunne plystre og knipse med fingrane. Ja, eg måtte le. 

Kaka tek han likevel då eg seier at han hadde fine kvite tenner, så eg spør om han brukar Solidox eller Colgate - Nei eg brukar Postmann Pat tannkrem... og etter 2 sekund - den varer heilt til morningen....:-)

Etter kaffi, skillingsbollar og is hadde vi oss ein tur på grava til far min der mamma tende lys for helga. 

Ingen kommentarer: