søndag 18. oktober 2015

Lytt til kroppen

Toreheia på fredag


Lytt til kroppen heiter det. Eg kan seie at akkurat det har eg gjort i dag. Eg var nemleg så trøtt og maroder i skrotten i dag eg vakna at eg bestemte meg for å ta det med ro. Ein halvgamal kropp har krav på slikt. Spesielt etter å ha sprunge etter lam i 5-6 timar i går. Børa eg bar opp på Toreheia fredagskvelden sat vel i òg... Så i dag har eg rett og slett vore heime. Trass i det fine vèret. Og gledd meg til ein fotballkamp kl 14.15...

Men etter å ha gitt bilen ein grundig og etterlengta vask til vinteren, kjende eg at eg var minst like nøgd med meg sjølv som om eg skulle ha klatra eit par fjell i staden. Dei har eg vore på utallige gonger før....:-) Ja, så gjekk fotballkampen bra òg. Ofte er gleda av å glede seg til noko den største gleda....


Ingen kommentarer: