tirsdag 29. september 2015

Dokka in memorandum

Holmedal og Straumsnes
Frå Dale - Dokka t.h.

Eg kom så godt i gang med eit tilbakeblikk på fjelltrimsesongen på Eitrenipa for 7 år sidan at eg like godt tok med meg Dokka i same slengen. Den står òg på programmet for komande sesong.  Med desse to favorittane mine på programmet, er det kjekt å mimre litt. 

Alle desse turane tok eg på eigahand. Og nesten alle gjekk opp ranen. Ein enkel og rask veg opp. Denne sesongen starta eg seint på turane sør på (Stølsfjellet, Hjartåsen og Dokka) då vinteren og mørketida for det meste gjekk med til Eitrenipa og Høgeheia på Staveneset. 




































5. juli 09 Perfekt temperatur (inkl Stølsfjellet & Hjartåsen)













9. september Uventa feriedag (inkl Stølsfjellet)







Ingen kommentarer: