mandag 11. mai 2015

Søndagstur (med bil!)

Med Olaug og mamma på Steiestølen

Nordalen

Strandavatnet mot Rakneberg og Jarstadheia

Vassdalen

Det vart ingen vanleg søndagstur på fjellet i dag. I staden støvsuga eg bil, vaska han innvendig, og reingjorde alle dørar og karmar (eller kva det heiter). Det legg seg salt etter vinteren - og eg heldt på å seie  - alle vegar. Så då gjekk no førmiddagen med til dette arbeidet. Sidan eg elles skal ha bilen på service i morgon, var det fint å få gjort dette i tillegg. 

På ettermiddagen tok vi turen til Dale og besøkte mor mi. Olaug hadde lyst ein tur på Steiestølen. Ho hadde ikkje hadde vore der sidan ungdomsskuletida. Og jammen er det mange år sidan eg har vore der eg òg... Så mamma vart med ho. Før om åra gjekk eg mykje her oppe. Både på ski og på fisketurar. 

I tillegg tok vi turen oppom i Nordalen. Der ligg jo vatnet som eg òg fiska ein heil del i før om åra. Ned att køyrde vi sørsida av Strandavatnet på Vassdalen. Skikkeleg fint er det her. I Dale igjen vart det kaffi på Skaartun, der søster mi, Mildrid, stakk innom. 

Ja, jammen går det an å ha ein fin søndag utan å gå på fjellet òg....:-)


Ingen kommentarer: