tirsdag 26. mai 2015

Sidan sist...

...har det skjedd mykje. Så dette blir i litt kortversjon. Både privat og turmessig.

Etter at vi lørdag fekk på plass alt av utstyr, bord og stolar med dertil pynting til konfirmasjonen til Peter på søndag, tok eg meg ein luftetur på Skålefjellet. Steik for eit uvèr det var på toppen då eg kom opp. Skikkeleg vinter med vind og snøbyger. Iskaldt. Så det var berre å kome seg ned igjen fortare enn svint. Eg knipsa ei par mobilbilder i full fart...!










Konfirmasjonsfesten til Peter gjekk veldig bra. Guten vart konfirmert. Og middagen og kakene smakte utmerka. Folk såg ut til å kose seg i mange timar. Takk til alle som tok del i festen. Og takk for talar, eigenkomponerte songar, videoar og "teaterinnslag". Ja, reint kosteleg var det. 

Sidan vi i tillegg fekk ein ekstra fridag denne helga, vart tilreisande gjestar att til mandag. Vi fekk difor ekstra god tid til å vere i lag denne pinsa. 

Bilda frå konfirmasjonen let eg ligge som privat. Men eg har allereie publisert eit bilde av konfirmanten og alle han er onkel til på Facebook, så her er det. Pluss eit noko uvanleg bilde av meg sjølv og fruen...:-) I motsetnad til faren, likar konfirmanten heller dårleg bilder av seg sjølv, så førebels får det halde med dette eine. 


 
Etter at alle gjestane var reist i går kveld, trong eg å avslutte helga med ein ny luftetur. For å reinske systemet. Det var då naturleg for meg å ta runda heime i frå til Toreheia og vidare på Skylefjellet. Flott tur med delvis sol.

Dette motivet har eg mange bilder av, men det er like kjekt å kome hit kvar gong.
Krikavatna og Mangevatna. Skylefjellet t.h.
 


Ingen kommentarer: