fredag 1. mai 2015

Moldura & Størdalsstauren

På Størdalsstauren

Yndestad
Neset





Eg traff på Ansgar Bjarne borte på Neset i dag tidleg då eg skulle starte turen oppover på Moldura. Han hadde vore oppover i går. Etter samråd med han var eg heim att og henta trugane som eg etter litt fram og tilbake hadde valt å legge att. Men sidan det låg mykje nysnø, og skare som ikkje heldt der oppe, var dei gode å ha oppe mot toppen. Litt kald trekk og litt skyer inn i mellom, men elles ein grei og flott tur opp. Det ligg endå rikeleg med snø her oppe.

Dokka frå Moldura i dag

Eg var litt i stuss om eg skulle gå over Fanafjellet og til Skålefjellet ned igjen, men valde i staden å gå vest til Størdalsstauren. Det fekk halde. Utover hit ligg det nemleg mindre snø. Derimot har det samle seg i metervis i skjeringane lenger nede. Dette er fòksnø etter sørvestlege vindar.  Som det endå tek lang tid før blir borte. 

Fin føremiddagstur.


To bilder heime i frå i går kveld





Ingen kommentarer: