onsdag 31. desember 2014

Vått i vått

Frisk blåst på fjellet i dag...
Eg var ein kjapp tur opp på fjelltrimposten på Skylefjellet igjen i dag nyttårsaftan. Det var blautt og vått av regnvèret og snøsmeltinga. Rindaelva var såpass stor at det var med naud og neppe eg kom meg over. Og ned igjen gjekk vatnet over eine skoen... Oppe på ranen bles det så grådig at eg hadde problem med å fote meg. Turen vidare på Toreheia skippa eg... Men det vart no ein liten trimtur for det. 

Elles forsvann det alvorleg med snø desse dagane. I Stongfjorden er det no bart igjen. Og mykje på fjellet på nordsida er òg vekke. Så då er vi tilbake til normalen på denne tid. Snø nokre dagar, som regnar vekk, som sidan blir avløyst av is og skare. Skiftande med andre ord.

Med dette ynskjer eg alle som er innom bloggen min for eit Godt Nytt Fjelltrimår!


Ingen kommentarer: