torsdag 16. oktober 2014

Driveknolten

With sun in his eyes....
Morgonstemning i Rivedal


Nydeleg utsikt ved Høgknolten til Rivedal, Straumsnes og Holmedal

Selfie med Fossedalshengenipa bak

Frå Driveknolten sør

Utsikt frå Driveknolten mot aust

Dale frå Driveknolten





Haustmotiv ved Driveknolten

Driveknolten er to toppar t.h. i bildet
Bak ser vi Eitrenipa, Blegja, Storehesten og Kringla

Eg fekk avtalt to dagar ferie for eit par, tre veker sidan, og kunne aldri ha blitt meir heldig med haustvèret. Ja, det er nesten for godt til å vere sant. Sjølvsagt måtte eg då ha meg ein tur på fjellet i dag....

Valet fall på Driveknolten på Heileberget med start i Rivedal. Mest på grunn av sola, og den nye fjelltrimposten som vart lagt ut hi helga. Eg fekk meg såleis ein perfekt fjelltur inn der i dag tidleg. Bilda fortel vel sitt. Nydelege haustfargar, blikk stille og knall sol. Couldn`t ask for more... 

Ingen kommentarer: