onsdag 17. september 2014

September-glede 3






Etter å ha vore i gravferd i Dale i dag, tok eg ovannemnde tur i det fantastiske haustvèret. Varmt, stilt og solskin. Til fjells i fleire timar i bar overkropp i september. Ja, det er nesten vanskeleg å ordlegge...

Eg tok føre meg mykje av nordsida mot Stavfjorden i dag for å sjå etter sauer som går att. Må jo innrømme at eg skjønar dei godt som ikkje vil heim igjen. Fjellet er jo fantastisk på denne tid. I dag kom eg over to vaksne og fire lam. Eigaren har fått beskjed. Åleine i fjellet vil eg ikkje sanke. Å jage opp sauene slik har ikkje noko føre seg. No var desse sauene av det særs rolege slaget då, men likevel.   

På veg heim igjen ved Rinda traff eg forresten 3 vakre damer. Den eine deler eg visst hus med. Dei skulle på trimposten på Blåfjellet. Her er det følgjet:


Heime på Yndestad igjen...




Ingen kommentarer: