fredag 19. september 2014

Merking

Skålefjellet og Neset frå altanen i går kveld

Refleksstengene eg brukte på Toreheia i mørketida i fjor, er komne heim frå opplaget ved Svartevatnet. Eg tok turen oppom der i kveld. Stengene tok eg ikkje heim igjen i vår, då eg var litt usikker på om eg ville bruke dei på Skylefjellet denne vinteren (det ligg i same området). Men eg er komen til at eg vil bruke dei på Skålefjellet i staden. Det er jo ei litt tøffare utfordring enn førstnemnde. Første gongen eg gjorde meg bruk av slikt til fjellvandring om vinterkveldane var forresten på Skylefjellet for 7 år sidan. Artig å lese bloggen frå den tid...:-)

Vèret skiftar veldig fort om vinteren. Spesielt her ute ved havet. Det er difor greitt å ha litt ekstra sikring når ein bevegar seg opp i fjellet etter at det er mørkt. Spesielt opp ved toppane. Kanskje får eg gjort dette i morgon. Eg får sjå...



  




Ingen kommentarer: