lørdag 16. august 2014

Haukedalsvatnet

Utsikt vestover
Utsikt austover

Sigvard, regnbogen og fiskestonga
  
Det kveldast på Haukedalsvatnet.
Rørvika i bakgrunnen
(legg merke til pilkestong med 100 gram søkke og convoy...!)

Broderen slo følgje på ein fisketur til Haukedalsvatnet i går kveld. Vi vart tekne godt i mot av Terje Aarskaug på Haukedalen fiskeferie, der vi òg kjøpte fiskekort og fekk låne båt. Terje er ein sosial og kjekk fyr. 

Etter den særs spesielle sommaren i år, med sol og varmt vèr, har fisket ikkje vore det beste i det siste. Med det i bakhovudet, og at vi fekk høyre at nokre svenskar som hadde vore der tidlegare i sommar, hadde funne fisken på 40 meters djupne i følge ekkolodd, var forventningane til fisk ikkje særleg store. Og utbyttet vart diverre magert. Kanskje blir fisket betre når det haustar litt meir? Som eg har nemnt tidlegare, så trur eg fjellvatna er for varme til at det er noko liv i fisken. Dei står i koma på botnen. Eg er iallefall litt lei no etter å ha tråla diverse fjellvatn med fiskestonga, og frysen endå er bortimot tom (garn er ikkje heilt min stil!).Vel, vel vi har jo september òg... 

I går kveld fekk vi oppleve alt slags vèr: vind, stille, regnbyger og sol. Alt på ein gong - nesten. Landskapet skifta lys heile tida. Og med dei grøne velstelte gardane ikring, fjelltoppane og det nydelege landskapet, vart det ein flott tur. Haukedalen og Haukedalsvatnet er ei fantastisk perle. Litt vekkgøymd og litt utanfor allfarveg. Hit eg reiste å fiska mykje for ein del år sidan. 

Du lurer kanskje på fisken ? Du ser han på linken ovanfor. Den er blank, feit og raud i kjøtet - om du får han.... 

P.S. La det vere sagt - eg kjem att. Eg lèt meg ikkje vippe så lett av pinnen...:-) 

Ingen kommentarer: