torsdag 7. august 2014

Bakkevatnet


Tveit i midten - der kveldskonserten var hin kvelden. 
Dokka t.h.



Høgknolten på Heileberget i bakkant


Dette bildet er teke på Bakkevatnet på slutten
av barndomstida mi....

Som ei oppfølging til konserten på Nedre Tveit hin kvelden, der Kåre Tveit synte meg at det var utsikt til Bakkevatnet der i frå, tok eg ein tur i fotefara frå guteåra mine ved vatnet i kveld. 

Vi var nemleg mange somrar på Boge i Holmedal i barne- og ungdomsåra. Vi budde i ei hytte som heitte "Klippen" som er riven no. Vi gjekk ofte til Bakkevatnet for å fiske og bade. Dette er ei tid eg hugsar med stor glede. Eg synest difor det er ekstra hyggeleg å ta ein liten tur hit av og til. Så eg tralla avgarde frå Bakke - "med fiskestang i handa og regnfrakk og sydvest" ... 

Elles var det ikkje ein lyd - ikkje ein einaste. Det var dammande stilt på vatnet og ikkje ein knyst å høyre. Fantastisk ! Aldeles herleg å kunne nyte den fullstendige stilla...! Og faktisk ganske så nær både Holmedal, Dalsfjordbru og alt anna... Ei lita gøymd perle....

Fisk vart det ingenting av. Men det gjorde absolutt ingen verdens ting. Kjøa trur eg har gått i koma av minst 20 grader i vatnet. Det viktigaste var å syge inn minna frå tida då eg var kate. Men dette får eg heller kome tilbake til med ei bok når eg blir pensjonist...

P.S. Eg skreiv forresten eit dikt om gamlebåten eg sit i i bildet ovanfor i fjor. Her er det: 
"Fullbyrda reise"


Ja, her er forresten eitt til. Bildet er teke frå kammen på Dokka.








Ingen kommentarer: