søndag 20. juli 2014

Dei tre

Foto kl 04.21 i dag tidleg frå altanen...

Eitrenipa og Leknesvatna
Utsikt frå Eitrenipa


Dale
Dei tre


Motiv frå Krokavatnet

Egil og Sara med følgje


Eg gjekk tidleg turen Skjerlia/Leknesvatna/Eitrenipa/Nordre og Søndre Kringla/Skjerlia i dag tidleg. Sidan det var meldt så varmt, var det best å kome seg tidleg avgarde. Og for ein dag det vart! Praktfullt! Ja, utstyrt berre med ei rumpetaske med innhald kamera, mobil, drikkeflaske, solkrem, ein pose med mandlar, og joggesko og shorts i klesvegen, var det berre å kome seg avgarde. 

Ein laugande austleg fønvind, om eg skal kalle det det, var utruleg god å ha. Ja, takka vere den, vart hèten ikkje overveldande. Vinden følgde meg heile vegen, unnateke ned frå Kringla mot Øvre Fossedalen. 

Elles var det kjekt å treffe Egil L og Sara med følgje på Krokvassenden. Dei var på veg til Nipebu. Vi slo av ein liten prat med påfølgjande bilde ovanfor. 

Ruta i dag har eg beskrive nokre gonger før, så det lèt eg vere i denne omgang. Her er link til same turen 17/6. Vèret er no for fint til å sitte inne og skrive blogg.... Eg vil difor ut igjen ! 




Ingen kommentarer: