lørdag 14. juni 2014

Blodtørstige beist...

Eitrefossen

Lagunane

Blegja og Eitrenipa frå Leknesvatna

Leknesvatna

Selfie Eitrenipa

Dale frå Søndre Kringla

Mariann Karen og Marit. To kollegaer og ein x-kollega som eg traff. Eitrenipa bak.

Svartetjørna

Eitrenipa, Nordre og Søndre Kringla


Nordre og Søndre Kringla frå Krokavatnet
Eg gjekk oppatt akkurat same ruta i dag som for 14 dagar sidan. Skjerlia, Leknesvatna, Eitrenipa, Nordre og Søndre Kringla, før eg tok nordatt vestsida av Krokavatnet til Skjerlia. I joggesko og shorts gjekk det som ein leik...  

Einaste aberet var ein horde med fluger som følgde meg heile vegen. Eg fekk sprøyta på meg eit eller anna thailandsk stoff av ei av damene eg møtte ovanfor Øvre Føssedalen som skulle hjelpe. Det hadde umiddelbar virkning. Flugene forsvann som dogg for sol... Diverre heldt virkninga seg omlag 10 minutt. For etter at eg begynte å gå igjen angreip hordane av blodtørstige beist att. Det var så gale nordatt ved Krokavatnet at eg trudde dei skulle overmanne meg heilt - ja, og bli eten levande (sjekk videoklippet). 

Brødskivene eg hadde med meg i rumpetaska kom heile heim igjen...






Ingen kommentarer: