onsdag 30. april 2014

Sol og madame

Heime på Yndestad

Mangevatna
Havutsikt
Olaug med Blåfjellet t.h.

Skylefjellet

Mangevatna

Flott liten trimtur på nordsida i går kveld med madamen. Ho stakk ut på trimposten på Blåfjellet, medan eg gjekk oppom Skylefjellet og sjekka trimboka som var komen på plass der. Skylefjellet er ein post i Kystarven. 



Det kjølige nordavèret gjorde den friske fjellufta krystallklar.Landskapet var prega av nydelege fargar i brunt og blått med litt vårleg grønt inn i mellom. Solinnstrøyminga frå vest gylla dei reine og nakne linjene i bakkane austover mot Toreheia og Yndestadhøgeheia. Fantastisk vårkveld. 

Etter å ha teke nokre bilder, putla eg meg ned bakkane igjen mot Mangevatna. Eg såg berre såvidt i baken på madamen då ho skrådde ned igjen sørvest om vatna. Ja, ja ho fekk no berre springe. Eg ville ta litt bilder i staden. 

No er ikkje Olaug av den masande sorten. Heldigvis. Mas har eg nok av elles om dagen. Men det er no løye med det - eg ser betre detaljar og poesien i landskapet når eg går åleine. For ikkje å snakke om poesien i eigen natur. Men akkurat åleine hadde neppe desse her vandra...:-)



Mangevatna og Krikavatna er ei perle. Du finn ein fotoserie i fliken øvst oppe i lag med fleire andre. Mange fleire bør gjere seg nytte av den flotte og lette turen på Skylefjellet, her du kan nyte kveldssola og det flotte landskapet ute mot havet.   



Ingen kommentarer: