lørdag 8. mars 2014

Furefjellet og Høgeheia

Staveneset

I dag tok eg ein roundabout på Stavenesodden og såg etter villsauene der ute. Parkerte i Holevika, gjekk opp stien forbi granskogen, og heldt fram ut dalen og høgdedraga til Furefjellet ytst ute. Vindenn tok ganske godt der ute på pynten. Hurtigruta passerte sørover akkurat då eg var der. Vest om Smelværet. Men ingen sauer var å sjå.

Deretter tok eg aust att alle høgdedraga innover til Høgeheia. For dei som ikkje er kjende her, så er det ikkje så langt i luftlinje. Men når du skal opp og ned koller, skårar og høgdedrag, og gjennom diverse myrar og væte, så er det likevel bra mosjon i dette... Eg stod omsider på toppen av Høgeheia, utan å ha sett snurten til verken sauer eller anna liv enn ei havørn som kretsa over meg. 

Eg stod litt og bia bak varden og lurte på om eg skulle gå vidare mot Grimelida. Det bles skikkeleg no. Og sidan dei gamle fjellskorna var gjennomblaute bestemte meg meg for å ta returen til Holevika i staden. Kanskje eg tek føre meg resten av området austafor i morgon. 

Ingen kommentarer: